deneme

21 Mart 2013 Perşembe

DIY Kendin Yap Dergisindeyiiiiiiiiiim NISAN SAYISI

Herkese merhaba sevgili blog dostlarim. Size benim icin cok mutluluk verici bir haberle geldim :)

Belki haberiniz vardir,belki yoktur ama bir de ben sizi haberdar edeyim. Piyasada bence cok buyuk bir acigi kapatan cok guzel bir dergi var DIY Kendin Yap Dergisi !!! Bence almadiysaniz hemen edinin,icerigi bence harika !!!!


Gelelim benimle ilgili olan kismina... Gectigimiz hafta Ayse Hanim benimle mail yoluyla irtibata gecip blogumu cok begendiklerini ve bir roportaj yapmak istediklerini belirttiginde cok ama cooook heyecanlandim.Hatta kendilerine hemen geri donus bile yapamadim... Heyecanimi biraz kontrol altina aldigimda kendileriyle roportaj icin  bir gun kararlastirdik ve basladik calismaya..

Pazartasi benim icin cok ama cok heyecanli,keyifli,tatli kosturmali ve hic unutamayacagim bir gundu. Ayse Hanim ve Celal Bey geldiklerinde cok heyecanliydim. Kagan'da hafta ici oldugu icin kresteydi :) Ve sagolsun annem ve esim de evdeki varliklariyla bana destek verdiler.

Arkadaslar fotograflarda yaptigim objelerin bulundugu alanlari kapatmak durumundayim,Nisan sayisinda hepimize surpriz olsun degil mi ? 
Ilk bir saat gercekten elim ayagima dolasti diyebilirim. Ama sagolsunlar Ayse Hanim ve Celal Bey rahat olmami soylediler ve kendi pozitiflikleri beni de rahatlatti... Ben boyama yaparken esimin cektigi fotograflardan ancak birkacini secebildim. Esimin cektigi fotograflara baktigimda gulmekten kendimi alamadim... Heyecandan ve kendimi boyamaya kaptirmaktanmidir nedir bir komik surat ifadelerim vardi ki sormayin :)) En normalllerini sizler icin secmeye calistim.
Ayse Hanim ve Celal Beye buradan tekrar tesekkur etmek istiyorum,sizleri tanidigima cok memnunum... Umarim hep birlikte guzel vakit gecirmisizdir :)
Benim icin harika bir deneyim oldu. Artik sabirsizlikla DIY Kendin Yap Dergisi Nisan sayisini bekliyorum. Merak ederseniz Nisan sayisini , hatta hicbir sayiyi kacirmayin derim :)
Guzelliklerle dolu cok mutlu gunler dilerim herkese...

22 yorum:

  1. çok güzel bir haber.bu emeklerin ve güzelliklerin birileri tarafından farkedilmesi ne hoş.çok tebrik ederim.başarılarınızın devamı dileğiyle sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim bahar renkleri,insanin yaptiklarinin begenilmesi gercekten cok hos :)
      Sevgilerimle...

      Sil
  2. Tebrik ederim canım. Kolaylıklar dilerim:)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir tecrübe ve anı olmuş!kutlarım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gercekten cok guzel bir tecrube ve aniydi...
      Sevgilerimle.

      Sil
  4. Tebrikler Gülşah hanım :)))))
    Daha nice başarılarınıza da tanık olmak dileğiyle.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Nurdan Hanim :))) Bu guzel yorumlarinizla bana destek oldugunuz icin tekrar tesekkurler... Amin insallah diyelim :)
      En icten sevgilerimle..

      Sil
  5. süperrr ....tesadüfe bak :)çünkü ben de nisan sayısındayım :))))heyecanla bekliyorum dergiyi bence üretmek isteyen herkes bu dergiyi takip etmeli ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AAAA super Elmascigim :)) seni de tebrik ederim,Nisan sayisini sabirsizlikla bekliyoruz o zaman... Evet dergi cok guzel bir icerige sahip bence de..
      Sevgilerimle.

      Sil
  6. Tebrik ederim Gülşahcığım. Başarın tesadüf değil. Devamını diliyorum takipteyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Ozlemcigim :) Guzel dusuncen beni cok mutlu etti canim, Amin insallah hepimiz icin guzel basarilar gelsin :)
      Sevgilerimle.

      Sil
  7. tebrikler çok güzel haberler geliyor bu taraftan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Asuman Hanim,bu guzel haberler hep gelsin insallah :)
      Sevgilerimle..

      Sil
  8. Tebrik ederim sizi.başarılarinizin devamıni dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim sevgili Feyza :) Amin insallah!!
      Sevgilerimle...

      Sil
  9. Gülşahcım merhaba meşhur oldun ama bize uğramaz oldun :) canım şaka tabikii çok sevindim senin adına sayende böyle bir dergi olduğunu da öğrenmiş olduk tekrar tebrikler canım Eskişehirden sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Zeynepcigim :) guldurdun beni canim saka oldugunu biliyorum canim...Tesekkur ederim,bizim gibi el emegi islerle ugrasanlarin mutlaka takip etmesi gereken bir dergi bu ay mutlaka edin derim :) Benden de Eskisehir'e sevgiler...

      Sil
  10. başarılarınızın devamını dilerim.Bu dergiyi nasıl edinebiliriz e-dergi şeklinde mi yoksa nt d&r falan oralarda bulabilirmiyiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,cok tesekkur ederim Demet Hanim :) Dergiyi d&r ve marketlerde bulabilirsiniz :)
      Sevgilerimle.

      Sil