deneme

11 Mart 2013 Pazartesi

Örgü örgü örgü

Herkese merhabalar,sevgili dostlar ve iyi haftalar :)

Bu sezon boyama da yaptim ama en cok tig isi ve orguleri elimden birakamadim.Zaten sisleri ve tig isi sallari elime aldim mi birakmak istemedim,cok seviyorum ormeyi... Gerci ben  bu aralar tum hobilerimi cok seviyorum,ilgi alanlarim daha da artmaya basladi,haydi hayirlisi!! Gordugum tum guzellikleri ben de denemek istiyorum farkli hobilere ve el islerine ilgi duymaya basladim.Boyle olunca ev malzeme deposuna dondu desek yeridir.

Sozu fazla uzatmadan en son yaptigim bere ve tig isi sali begenilerinize sunuyorum.

Or-sok bere bircok kisi tarafindan mutlaka orulmustur,ama ben daha yeni kesfettim ve yapmak istedim.Tarifini Nazan'in Hobi Atolyesi blogundan uyguladim. Hatta Nazan Hanima birkac soru sordum sagolsun yardimci oldu. Tabi ne yalan soyliyeyim orgu uzmani degilim o nedenle ornegi ilk guzel bir sekilde tututurana kadar 2 kez orup bozdum ve ucuncusunde oldu :)))

Simdi sira resimlerde,tabii orup de guzel cikinca bir anneme bir kayinvalideme bir de kendime yaptim. Hizimi alamadim daha evde bekleyen yunler var :) 

Bu or-sok berenin dikilmeden onceki bitmis hali...
 Bunlar da bitmis halleri :)


Bir de iki arada bir derede angora simli ipten kirik beyaz tig isi sal bitirdim yani :))


Herkese mutlu haftalar diliyorum...

18 yorum:

  1. bereler çok güzel olmuş ellerinize sağlık.böyle güzel şeyler görünce aklım kalıyor yapmak istiyorum sonra bir bakmışım her telden çalıyorum.sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bahar renkleri :) cok tesekkur ederim guzel yorumunuz icin.Ben de ayniyim su aralar,gorup begeniyorum yapabildiklerimi yapiyorum,ama her telden birseyler iste :)
      sevgiler.

      Sil
  2. benimde çok vardır örüp örüp söktüklerim annem bizim kız sabah kadr söker akşama kadar örer der bana düşünün gerisini :)

    elleriniz dert görmesinn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ee insan yapmayi sevdigi seyleri sabah aksam yapabiliyor.. tesekkur ederim guzel yorumunuz ve ziyaretiniz icin.
      Sevgiler.

      Sil
  3. merhabalar:)
    Bloğunuzu yeni keşfettim..Takibe aldım hemen çok güzel paylaşımlar var içeriğinizi çok sevdim.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hosgeldin chfashiontrend :) Begenmenize sevindim,guzel yorumunuz icin tesekkurler. Daha cok gorusmek dilegiyle...
      Sevgiler.

      Sil
  4. Gülşahcım bereler de şalın da harika olmuş bu bereleri bende çok merak ettim ama henüz örmek nasip olmadı. Emeğine sağlık canım sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Zeynepcim :) begenmene sevindim canim.Bereler cok kolaymis aslinda mutlaka dene,ben tam ornegi guzel yapana kadar 2 kez ordum ve bozdum :)
      Sevgiler.

      Sil
  5. ellerinize sağlık.çok hoşlar.feyzanincicileri

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık.Bere ve şal harika olmuş. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz Nazan Hanim :) Begenmenize sevindim,bir kac denemeden sonra bereleri basarabildim,yardimlariniz icin cok tesekkurler.
      Sevgilerimle.

      Sil
  7. çok güzeller,elinize sağlık.bloğunuzu çok beğendim,ne kadar yaratıcısınız.hemen takibe aldım.bende beklerim:)
    http://happywishtree.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hosgeldin happywishtree :) Begenmenize sevindim.
      Sevgilerimle.

      Sil
  8. merhaba bloğunuz cok güzel. berenizle ilgili bi soru soracaktım ipin markası adı nedir kaç numara şişle kaçla başladınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kalın iple 7 numara ile ördüm. Daha detaylı bilgi için blog yazımın içerisinde verdiğim Nazan Hanımın bloğunun linkini tıklarsanız çok güzel anlatmış kendisi..ben de ordan tarif alıp denemiştim :)

      Sil
  9. elinize sağlık sökülen bereler çok güzel görünüyor. fakat kaç numara şiş, kaç ilmek ve kaç sıra ördünüz bunları da paylaşabilir misiniz? kolaylıklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba mrt,
      Ben örgüişinde çok uzman olmadığım için kaynak aldığım blogun linkini yazının içerisinde eklemiştim.Dilerseniz tıklayıp benim de tarif aldığım Nazan Hanımın bloğuna ulaşabilirsiniz.

      Sil