deneme

1 Nisan 2012 Pazar

Teneke Kutu Yenileme

Herkese merhabalar,

Evde daha once yaptigim, kullaniyor oldugum ve yapip hediye verdigim ve hediye verilecek bir suru sey birikti ki... hepsini yayinlamak icin sabirsizlaniyorum ( sanirim biraz da blogumu yeni acmis olmanin verdigi bir heyecan da var :) )    Ben blog acmaya karar verene kadar surekli bloglari takip edip bircok deneme yaptim. Deneme yanilma yontemi en iyi ogrenme metodu galiba..

Evdeki teneke mama kutusunu once akrilik boya ile boyadim ve tabiiki uzerine dekopaj. Ayrica bu benim ilk teneke kutu boyama denemem oldu,yaklasik bir yildir kullaniyorum hicbir sekilde bozulmadi.Boyarken biraz supheliydim de :)

Iste sonuc.

Herkese iyi haftalar diliyorum.

15 yorum:

  1. Benimde yeni takıntım, kutuları kaplamak .Üzerilerini parlak kağıtlarla kaplıyorum, harika oluyor.Sizinde elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim,eminim ki sizinkiler de cok guzel oluyorlardir.
      Sevgilerimle.

      Sil
  2. Cok guzel olmus..ellerinize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hosgeldin Elif :) tesekkur ederim,begenmene sevindim.
      sevgiler..

      Sil
  3. çok güzel olmuş ellerinize sağlık bende ilk denememi yapmak istiyorum yaptıgımda yayınlayacagım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Duygu, cok tesekkurler begenmene sevindim :) Hemen denemelisin cok guzel seyler cikiyor ortaya :)
      Sevgiler.

      Sil
  4. duygu aytekin dönme19 Şubat 2013 09:02

    Gülşah hanım hepsi bir birinden güzel ellerinize saglık.bende birgün bbu güzel şelerden yapmak istiyorum ama yapamam diye bir türlü yanaşamıoyrum aslında neyi nerden nasıl alırım ne alınır ne kullanıır bilmedigim için pek yanaşamıyorum :) bir kursa gidiyim diyorum çalışan içinde buda zor oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Duygu,oncelikle tesekkur ederim begenmene sevindim :)) Ben de bu calismalara baslamadan once internette yapilan tum guzel seylere bakip ben de yapmak istiyorum diyordum.Ama bir yerden baslamak lazim.Ben hic kursa gitmedim,evde deneyerek ve tabii internetten ogrendiklerimle ve hala ogreniyorum ufak objelerle basladim.Bence dene,her boyamada insan daha farkli seyler yapiyor. Sormak istedigin birsey olursa bildigim kadariyla yardimci olmaya calisirim.
      Sevgiler.

      Sil
  5. cadence markanın tam olarak adını verbilirmisin hatta link olabilir :) eline saglık buda çok hoş olmuşş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Cadence akrilik boya rengi bej rengi.Linki yok ben hobi malzemesi satan yerlerden satin aliyorum. Cok tesekkur ederim begenmene sevindim :) Umarim yardimci olabilmisimdir.
      sevgiler...

      Sil
  6. elinize saglık hersey cok guzel takıbe aldım sızı banada bekelrım sevgılrr :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim,begenmene sevindim :) en kisa zamanda ziyaretinize gelecegim...
      Sevgilerimle.

      Sil
  7. kapatıcının tam adını yazabilirmisiniz
    çok güzel bir çalışma olmuş yine...
    teneke yüzeyler için ihtiyaç olucak sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba darkolivee,piyasada bircok farkli urun var..ben direkt kapatici diye almadim,hep deneme yanilma yontemiyle kullanarak cozum buldum :) Teneke ve metal yuzeyleri cam boyasiyla boyayabilirsin,enemals cam boyalari hobi magazalarinda bulabilecegin boyalardir.Direkt uyguladiginda kapaticiya gerek kalmaz.
      Sevgilerimle.

      Sil