deneme

7 Nisan 2012 Cumartesi

Tepsi Boyama

Herkese merhabalar,

Bu sefer ki denemem bildigimiz firin tepsisi :) Bu tepsilerden aldim ve uzun sure ne yapsam diye dusundum.

Akrilik boyayla boyadigim icin oncesinde kapatici kullandim. Icine uyguladigim dekopaj sonrasinda gozume cok bos gorundu, bir sure daha kenarda bekledi, daha sonra elimdeki kareli kagitlardan kelebek ve yildiz desenleri kestim hem icine hem dis yanlarina uyguladim. Ic cephesine de fircayla ilk puantiye denemesi...


Uzun lafin kisasi tepsinin son hali...




Herkese saglikli ve coooook mutlu haftasonlari diliyorum.



17 yorum:

  1. Ne kadar hoş olmuş, ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim , emeğine sağlık , sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Ay çok güzel olmuş, çok sevimli. pek bu güzel tepsi kullanılabilecek mi, boyalar çıkmaz mı, yoksa süs olarak mı yaptınız. merak ettim de. kullanılsa müthiş olmaz mı? :) ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba dreamland, öncelikle güzel yorumun için teşekkürler.
      Ben bunu dekoratif amaçlı yaptım. Fırın tepsisi ama bu haliyle fırının sıcaklığına dayanamaz sanırım :)
      Sevgiler.

      Sil
  4. Bildik fırın tepsisinin bu hale dönüşmesi harika olmuş :) çok beğendim ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Insan boya isine kendini kaptirdi mi herseyi boyanabilir haliyle goruyor :)) begenmenize sevindim. Tesekkurler.

    YanıtlaSil
  6. Merhabaa ....çok hoş bir fikir,kullanılmayan tepsiler güzelleşsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) tesekkur ederim guzel yorumunuz icin.
      Sevgiler.

      Sil
  7. Merhaba çok güzel olmuş çok beğendim ellerinize sağlık.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim,memnun oldum :)

    YanıtlaSil
  9. Bu postunuzu gördüğüm çok iyi oldu benimde boyanacak fırın tepsisi ve cola tepsim vardı. İkeavari dantelli birşey yapacaktım servis için Sizin yaptığınızda çok güzel olmuş Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim,sizin yaptiginiz da cok guzel olacaktir :)
      Sevgiler.

      Sil
  10. Fırın tepsin aynaya baksa kendini tanıyamaz, nasıl bir şey olmuş öyle, harika, bayıldım, kopya çekicem müsaadenle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) ayyyy Elif Hanim cok guldurdunuz beni,haklisiniz valla aynada taniyamaz kendini :) Cok tesekkur ederim begenmenize sevindim,musaade ne demek,harika bir calisma yapacaginiz kesin.
      Sevgiler.

      Sil
  11. Fırın Tepsisi evrim geçirmiş :) Ben çok beğendim çalışmanızı ayrıca kelebekler ve puantiyelerde daha bir sevimli hale getirmiş tepsinizi. Güzel günlerde kullanın inşallah.Sevgiler
    http://neslihanmetin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler Neslihan :) evrim gecirdi ki ne gecirdi... Puantiye hastasiyim zate ,herseyde kullaniyorum hemen hemen :)
      Sevgiler.

      Sil