deneme

22 Ekim 2012 Pazartesi

Beyaz Kavanozlar ve Cok Sevdigim Ortancalar

Ortancalari oldum olasi cok severim.O küpür küpür acan cicekleri,tum renkleri guzel gelir bana.Yazliga gittigimde yan komsunun ortancalarini fotograflamistim, malum burada sehir icinde apartmanlardan cicekli bahceler gormeye pek alisik degiliz.Baharda parklar,bazi bahceler ciceklense de goz alabildigine cicek degil etrafimiz..

Ee tabii boyle olunca desen olarak kullanmasi da pek hosuma gidiyor.Bu ortanca desenleri hemen herkes kullanmistir sanirim,her calismaya boyamaya ayri bir guzellik kattiklarini dusunuyorum.Ben anneme yaptigim kavanozlari bu guzel ortancalarla suslemek istedim.

Bol cicekli,saglikli mutlu haftalar sizlere :)


43 yorum:

  1. En sevdiğim çiçekkk..Sper olmuş.çok keyifli..Anneniz çok şanslı..Güle güle kullansın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de cok seviyorum ortancalari Nursen Hanim,tesekkurler guzel yorumunuz icin.
      Sevgiler.

      Sil
  2. Canım kavanozların harika olmuş çok zevkli değil mi kavanoz boyamak onlara farklı bir hava katmak bende boyadım yeni güle güle kullan canım bu arada bloğumda ödülün var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Zeynep kavanoz ve cam boyamak cok zevkli,insan bir basladi mi duramiyor dogrusu :) Odulu aliyorum tesekkurler.
      Sevgiler.

      Sil
  3. Çok güzel olmuş özellikle mavi olanları çok sevdim,ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ozellikle mavi ortancalarin beyaz kavanozlara cok yakistigini dusunmustum,ama pembenin de hakkini yemek istemedim :)
      Sevgiler.

      Sil
  4. ortanca benim de en sevdiğim çiçektir, kavanozlar çok güzel olmuş, güle güle kullanılsınlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler sevgili Noblesse,ortancalar sevilmez mi bayiliyorum ben de.
      Sevgiler.

      Sil
  5. kavanozlar harika olmus elinize sağlık bu arada eğer kabul ederseniz bir ödülünüz var blogumda sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler sevgili Nebby Craft,begenmenize sevindim :) Odulu gordum severek kabul ediyorum :)
      Sevgilerimle.

      Sil
  6. emeğine sağlık canım süper olmuşlar bayıldım ben bunlara :)
    birde yazdım cevap olarak bakarsın.düzeltirsen takipçi sayın artar hem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok tesekkurler guzel yorumun icin,begenmene sevindim :)
      Ayrica bilgilendirme ve cevap icin tesekkurler.
      Sevgiler.

      Sil
  7. canım bayıldım ben bu kavanozlara harika olmuşlar ellerine sağlık..Anneciğin iyi günlerde kullansın bu güzel kavanozları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Sevilcim,begenmene sevindim :)
      Sevgilerimle.

      Sil
  8. canım hesap ayarlarından profili düzenle var,orada ana sayfa url sini gire, http://cileklimektubum.blogspot.com yazıp dener misin banada bilgi verir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Caniim ne kadar tesekkur etsem azdir,hem beni bu konuda uyardigin icin hem de yardimlarin icin.Belirttigin gibi ana sayfa url de sayfam kayitli ama gosterilecek bloglar bolumunde kutucugu isaretlememisim :) tabii bunu bulana kadar baya ugrastim.Cok tesekkur ederim tekrar.
      Sevgilerimle.

      Sil
  9. sıradan cam kavanozların bu hale gelmesi ...
    ellerine sağlık
    ve mutlu bayramlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisin sevgili cepaynasi,siradan kavanozlar bile boyaninda cok guzellesiyor bence.Tesekkurler ve sana damutlu bayramlar :)
      Sevgiler.

      Sil
  10. bu kavanozlar çok güzel olmuş...
    elelrinize sağlık...

    iyi bayramlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler Gurme Sirine,begenmene sevindim :)
      Sana da iyi bayramlar.
      Sevgiler.

      Sil
  11. İNANAMIYORUMMM,RESMEN BAYILLDIMMM:)ORTANCA NEDENSE YENİ KEŞFETTİĞİM BİR ÇİÇEK ÇOK DEKORATİF,RESİMLERİNİ NERDEN BULDUNUZ VE BENDE İSTİYORUM NASIL YAPABİLİRİM?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler guzel yorumun icin Assortiek,begenmene sevindim :) Resimleri internetten buldum.Bir ara bazi bloglarda paylasilmisti.Ben de fotokopiciden ciktisini aldim.
      Sevgilerimle.

      Sil
  12. Hiç bu kadar güzel boyanmış kavanozlar görmemiştim
    Çok zarif görünüyorlar
    Çok beğendim
    Elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hosgeldiniz :) Cok tesekkur ederim sicak ve icten yorumunuz icin.Begenmenize sevindim.
      Sevgiler.

      Sil
  13. Ortancalara ben de bayılırım, çok harika olmuş bu kavanozlar ellerinize sağlık.. Blogumda bir de ödülünüz var kabul ederseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hosgeldiniz Kahve Molasi :) Begenmenize sevindim.Odul icin tesekkurler,severek kabul ederim.
      Sevgiler.

      Sil
  14. çok şirin kavanozlar ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim sevgili Gonul,begenmene sevindim :)
      Sevgiler..

      Sil
  15. Bu kavanozlari ben de cok sevdim... Emeklerinize saglik... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hosgeldin segili Petunyalarim :) Tesekkur ederim,begenmenize sevindim.
      Sevgiler..

      Sil
  16. Tek kelımeyle bayıldım.Harika geridönusumler.izlemedeym bundan sonra blogunuzu.Bende blogumda kendın yap projelerıne yer verıyorum sızde begenrsınız umarım.Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hosgeldin Merve Yildiz :) Begenmenize sevindim.Blogunuzu en kisa surede ziyarete gelecegim.
      Sevgiler..

      Sil
  17. Bayılıyorum bu boyamalarınıza .bloğunuzdaki her şey harika : )http://feyzanincicileri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim sevgili Feyza :) bu guzel yorumlar beni nasil gulumsetiyor bir bilseniz :)
      Sevgilerimle.

      Sil
  18. bayıldımya zaten cok severım ortancayı :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canim, ben de tam bir ortanca delisiyim :)
      Sevgilerimle.

      Sil
  19. Ortanca denilen ne anlayamadım...:)Harika olmuş Bende cam kavanoz boyamayla başlamak istiyorum... Malzemeler neler... Birde nereden tedarik edebilirim... Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Morlu Mutfak,hosgeldin :) Kavanozlari susledigim ortanca cicegini kastetmistim :) Ortancalari cok severim...Piyasadaki istediginiz cam objeleri boyayabilirsiniz,cam boyasi kullanarak islem yapabilirsiniz.
      Sevgiler.

      Sil
  20. Merhaba çok. Başarılı olmuş kavanoz lar acaba nasıl yaptınız hangi malzemelerle .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Bu kavanozları boyadığımda önce cam yüzeylerde boya tutucu özelliği olan bir kapatıcı kullanıp yaklaşık 2 gün sonra akriilik beyaz boya ile boyamıştım. Ama şu sıralar tüm markaların cam boyaları bulunduğundan direkt enemal cam boyası ile boyanabilir. Cam tam kapanana kadar boyadıktan sonra dekupaj ve vernik işlemi yapabilirsiniz.
      Sevgiler.

      Sil
  21. İyi gnler gercktn cok begendm ve bana ilham oldu bi sorm olack yazılı dekupajları nasl temn edenlrm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Teşekkürler beğeniniz için :) Ne güzel ilham olduysa siz de yapın hemen :) Yazılı veya diğer dekupaj kağıtlarını internetten pinteresttan arama yaparak ulaşabilirsiniz. Pinterest bu konuda çok güzel bir kaynak.
      Sevgiler.

      Sil
  22. İyi gnler gercktn cok begendm ve bana ilham oldu bi sorm olack yazılı dekupajları nasl temn edenlrm

    YanıtlaSil