deneme

2 Mayıs 2012 Çarşamba

Kirmizi Kavanoz Boyadim

Bu kez de kirmizi kavanoz boyadim. Yanina da sekerlik.

Kirmizi biraz zor bir renk sanirim boya boya kapanmiyor :)) cok kat boyamak gerekiyormus..
Uzerlerine daha once sut siselerinde kullandigim kurabiye desenlerini kullandim yine... yine diyorum cunku ben bu desenlerin her renge cok yakistigini dusunuyorum. Sonraki postlarda farkli calismalarimda da gorebilirsiniz :) taktim mi takiyorum iste...

Bu kavanozlar da arkadasima hediye olarak gittiler ve cok begendi. Neyseki hediyeyei vermeden once fotograflamistim :))




 Evde tek kalan cam fincani da kendime sekerlik niyetine yaptim. Kenarda cilalanmayi bekliyor.


Kirmizi olsun uc kurus fazla olsun demisler ne de olsa :) Bu aralar kirmizi boyamayi sever oldum. Bu bahar yorgunlugu donemlerinde enerji veriyor enerji...

28 yorum:

  1. Çok güzel olmuş , bayıldım canım .
    Eline sağlık .

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Zeynep :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Çok şirin omuş, ellerine sağlık. :)

    Camla ilgili bu aralar takıntılarım var o yüzden sormak istiyorum,

    Hangi boya ve marka kullandınız?

    Cam boyasımı akrilik mi?

    Vernik olarak ne kullandınız acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler sevgili hobivakti :)
      Bu kavanozları cadence akrilik ile boyadım,vernik olarak da yine cadence marka kullandim.
      Sevgilerimle.

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Cevaplar için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar canım bugün sendeyim izleyicinim bende beklerim:))ancak dekupaj boyaman çok kaliteli ve çok şık oluyor devamını takip edicem sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,memnun oldum. Güzel yorumunuz için teşekkürler.
      Sevgiler.

      Sil
  7. Bloğunuzu tam olarak yeni gezebildim. Sizde benim gibi taze blogcusunuz. Çalışmalarınızı ve aynı zamanda sayfa tasarımınızı çok beğendim. Ben hala acemilik çekiyorum işin açıkçası...Güzel paylaşımlarda buluşmak dileği ile...Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba hosgeldiniz :)
    Begenmenize sevindim,tesekkurler.Ben de bazi konularda hala acemiyim yalniz degilsiniz :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten çok ama çok güzel olmuşlar. Emeğine yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Kelebegin Hisleri :) Begenmene sevindim.
      Sevgiler.

      Sil
  10. ah bunlar ne güzeller!renk zaten süper desenler de çok yakışmış ellerinize sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin Unique :) begenmenize sevindim,desenleri bende cok seviyorum :) Tesekkurler.
      Sevgiler.

      Sil
  11. Çok şeker olmuşlar.Ellerinize sağlık.Bende beklerim bloguma.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Burcin :) begenmene sevindim,en kisa zamanda ziyeretine gelecegim.
      Sevgiler.

      Sil
  12. ellerinize sağlık Çok güzel olmuş...
    Bende bloguma beklerim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler Cigdem :) begenmene sevindim.
      Sevgiler.

      Sil
  13. peki bu boyanan objeler elde yada makinede yıkanabiliyormu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resimlerin dis yuzeyde oldugu objelerde bulasik makinasi ve elde yikamiyorum.Zaten cok yagli ve kotu birseyde kullanilmadigi surece nemli bezle tozunu alarak temiz tutulabilir...

      Sil
  14. bunlar ne muhtesem olmuslar bak bak doyamadım...henuz bu ıse yenı baslayacagım...onun ıcın bır kac sorum var sıze..

    bu kurabıye desenı dedıgınız seyler kagıt desen mı...

    2 dedıgınız marka akrılık boya burda yok artdeco nun kınden alacagım..lakın oce bır seyle kapattım demıssınız acaba o nedır ben anlayamadım..acıl cevap ıstıyorum hemen yarın gıdıp boya almalıyım...

    banada beklerım sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Merhaba hosgeldin Tuba,cok tesekkur ederim begenmene sevindim :) Bu kurabiye desenleri kagitttan,dekupaj yontemiyle yapistirildi. Hobi malzemesi satan yerlerde bu islemlere uygun bircok markanin akrilik boyasi bulunuyor. Umarim yardimci olabilmisimdir..

      Sil
  15. muhtesem muhtesem muhtesem

    acemı bırı olarak kurabıye desenlerınız acaba kagıttanmıdır merak ettım..

    bırde bı seyle kapattım demısssınız boyamadan once acaba o nedır...artdeco nun boyasını kullanacagım onun ıcın soruyorum

    banada beklerım

    YanıtlaSil
  16. çok güzel elişlerin var ellerine sağlık :)
    siteni takipe aldım bana da beklerim
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba mutlu yuvam :) hosgeldiniz.Cok tesekkurler,begenmenize sevindim..
      Sevgiler.

      Sil
  17. Çok kat boyamışsın ama deymiş bayıldım doğrusu, böylesi güzel yakıştırıyorsun desenleri ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feride Hanim evet cok kat boyadim ama gercekten degdi sanirim :) begenmenize cok sevindim.
      Sevgilerimle.

      Sil