deneme

2 Nisan 2012 Pazartesi

Cam Boyama Sut Siseleri

Cam boyama denemelerime sut siselerini de eklemis bulunuyorum. Sut siselerinin boyanip dekoratif olarak kullanilabilecegini ben ilk kez Ece Aymer'in blogunda gormustum. Bircok cesidini denedim ve bence sut siselerini bu sekilde donusturmek cok zevkli...

Texco cam boyasi kullandim ve bunlari firinlamadim, firinlayinca sanki yapis yapis oluyorlar gibime geldi. Bir onceki mama kavanozlari boyamamda firinlamistim.

Boyandi, uzerine peceteden fotokopi cektirdigim ve cok sevdigim kurabiye desenlerini yapistirdim, aralarina da boncuk boya. Anneme hediye olarak gittiler :)



18 yorum:

  1. Merhaba,
    Hoş geldiniz aramıza.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Severek izlediğim bloglara artık iletisim halinde olmak çok güzel.
      Sevgilerimle.

      Sil
  2. Çok cici olmuşlar, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Söylemeyi unuttum, cam objeleri sprey vernik kullanarak vernikle.

    YanıtlaSil
  4. Sprey verdik de evde zor olacağı için denemedim, artık havalar acıyor balkonda denerim :)
    bilgi için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Çok cici olmuş, ellerinize sağlık. :)

    Ufak bir not:
    Eğer elinizde boncuk boya biterse yada istediğiniz renk boncuk boyanız yoksa fırçanın arkasını istediğiniz renk boyaya batırıp objeye değdirerek oluşturabilirsiniz.

    Belkide bu şekildede yapıyorsunuzdur, bloğunuzu henüz incelemedim ama burada boncuk boyadan bahsetmişsiniz o yüzden söylemek istedim. :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim,
    Zaten farklı bir objede yaparken aynısı basıma geldi :)) artık fırça ile puantiye yapmayı tercih ediyorum.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  7. Hoşgeldin Gülşah,ben de zaman geçirmeden sana iade-i ziyarete geldim. Bloğuna bayıldım ! Tesadüfe bak ki ben de bu ara süt şişesi boyamaktayım. Artık sık sık görüşmek dileğiyle sana ve oğluşuna kocaman öpücükler bizden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk,begenmenize çok sevindim. Umuyorum ki sık sık görüşeceğiz. Süt şişelerinizin bitmesini sabırsızlıkla bekliyorum.
      Çok teşekkürler.
      Sevgiler.

      Sil
  8. çok güzel olmuş , deseni çok hoş , ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Tesekkur ederim,begenmenize sevindim.

    YanıtlaSil
  10. Çok ciciler , çok beğendim bende ... Ellerinize sağlık. sevgiler
    http://neslihanmetin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Bende de birikmiş o kadar çok cam şişe var ki, fikrinize sağlık. Hemen iş başına geçeyim, ama önce galiba cam boyası almam lazım.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence hemen cam boyasi alip baslayin,harika oluyorlar :) Kolay gelsin..
      sevgiler..

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Seher Hanım, beğenmenize sevindim :)
      Sevgiler.

      Sil