deneme

18 Şubat 2013 Pazartesi

DIY Geri Dönüşüm Kutu Kaplama 2

Herkese merhabalar sevgili blog dostlarim :)

Yine evdeki bos kutu kaplama operasyonuna giristim.daha once de ufak bir kutu yapmistim... Baslayali baya oldu yine,yarisini yaptim sonra elimde takildi kaldi. Ee tabi araya orgulerim,tig islerim filan girdi... Bu aralar cok daginik calisiyorum. Size de oluyor mu? Herseyi yapmak istiyorum bir ondan bir bundan sonra ortalik fena karisiyor... Tabii kafam da!!! Bazen sirasiyla gidemiyorum iste,bir anda aklima bir sey geliyor basliyorum hemen... 

Bu kutularda iki tane ayakkabi kutusu,elimde bir aralar cok cok cektirdigim fotokopilerden kutularin kapaklarina tam uyanlar oldu, ne tesaduf ki ikisi de ortanca oldu :)) Cok severim ortancalari... Puantiyeli kagitlari etrafina oldugu gibi yapistirdim... Cok buyuk is degil ama ben severek yaptim,ozendim. Iclerine de evdeki ipler,keceler,kurdeleler,vs..vs  tum ivir zivirlar yerlestirilecek.








 Bu da kutularin ilk hali...
Herkese keyifli,guzel bir hafta diliyorum...

48 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar.Resimler süper.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Burcin :) begenmene sevindim.Resimlere ben de bayilmistim..
      Sevgiler.

      Sil
  2. Canım kutuların çok güzel bir değişime uğramış resimlerin de çok güzel insanın içini açıyor bakınca.Eline sağlık. Karton kutuların üzerine yine dekupaj tutkalı ile mi yapıştırdın resimleri ? herhangi bir boya yok değil mi ?Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Zeynepcigim :) begenmene sevindim canim. Bildigimiz ayakkabi kutularinin uzerine dekupaj resmi yapistirdim hic boya islemi yok,cok basit bu yuzden.Daha onceki minik kutu kaplama isleminde dekupaj tutkali kullanmistim.Bunlar da ise eltimin Ingiltereden gonderdigi Craft PVA denilen cok amacli tum crfat islemlerinde kullanilan bir yapistrici kullandim,dekupaj tutkallarina kiyamadim,ahsaplarda lazim oluyor ne de olsa :)))
      Sevgilerimle.

      Sil
  3. gerçekten çok güzel olmuşlar! Ellerinize sağlık..
    İyi haftalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Kelebegin Hisleri,begenmene sevindim.Iyi haftalar.
      Sevgiler.

      Sil
  4. KAGITLAR KENDİNDEN YAPISTIRMALIMI YOKSA TUTKALLAMI YAPISTIRDINIZ .BU KAGITLARINI NASIL TEMİN EDERİZ BEN ORTANCALARA BAYIIRIM NERDE GÖRSEM ALIRIM :) ELLERİNİZE SAGLIK COK GUZEL VE ORGİNAL DURUYORLAR...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Duygu hosgeldin :) Kagitlar dekupaj kagidi ve tutkalla yapistirdim,dekupaj tutkali ile oluyor. Ben kagitlari yuksek cozunurluklu olanlarini internetten buldugumda iyi bir ozalitciden ciktisini aliyorum. Begenmene sevindim :) Tesekkurler.
      Sevgiler.

      Sil
  5. çook güzel olmuş kiiiii :)

    YanıtlaSil
  6. Çok beğendim canım ellerine sağlık. Aynı fikir benim de aklımdaydı. Eskiden dekupaj resmi bulmak öyle zordu ki, bulduklarımdan da bir sürü çıktı almışım... Şimdi onları çok da beğenmiyorum aslında ama kaplanacak çok kutu var. Ben de onlarda kullanmayı planlıyorum. Seninkiler kadar iç açıcı olmayacakları kesin :) Bakalım ne zaman yapabileceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Merifetli Peri,begenmene cok sevindim :) Cok haklisin dekupaj kagitlari bulmak cok zordu,ben bunlari esime getirtmistim yurt disindan.. o denli yani.. Ama simdi cok sukur kaynak cook :) Bence hemen yapin,siz de hariklaar yaraticaksiniz eminim,calismalarinizi begenerek takip ediyorum.
      Sevgilerimle.

      Sil
  7. harika olmuş bayıldım english home kutuları gibi şahene güzellikte olmuşlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim sevgili alonenes :)) Ayy bu ne guzel iltifat English Home kutulari demek,bunu da duydum ya bugun benden mutlusu yok artik :))
      Sevgilerimle canim...

      Sil
  8. harika geri dönüşüm projesi iyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler Elmas :) begenmene sevindim.
      Sevgiler.

      Sil
  9. ellerine sağlık canım...
    bayıldım >:)
    çok güzeller...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler sevgili Sirine :) begenmene sevindim canim.
      Sevgiler.

      Sil
  10. Çok güzel bir geri dönüşüm olmuş Gülşahcığım resimlerde çok yakışmış ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sagol Mehtap abla :) kutulari oyle renksiz renksiz sakliyacagima bari gozume de guzel gorunsunler dedim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  11. senin bloğun benim içimi açıyor canım..yaptıklarına hayranlıkla ve zevkle bakıyorum..bende yapıp denemek istiyorum ama birtürlü deneme fırsatım olmadı..
    elinde değişim geçiren bu ayakkabı kutularıda harika olmuşlar canım..ellerine sağlık iyigünlerde kullan..
    oğluşunla seni öpüyorum ..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilcigim o guzel yorumlarin icin ben cok tesekkur ediyorum sana,baktigim guzellikleri paylasip boyle geri donusler aldigimda cok mutlu oluyorum. Bence dene,hic vakit kaybetme insan denemeden ogrenemiyor,ben hic kursa gitmedim evde kendim yapa yapa ogrendim boyama isini :)
      Kagan ve ben de opuyoruz seni canim...

      Sil
  12. Çok güzel olmuşlar eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hosgeldin Nevin :) tesekkur ederim,begenmene sevindim. sevgiler...

      Sil
  13. Onu da yapayım bunu da yapayım sendromuna hoşgeldin ama hemen belirteyim ne yazık ki nadiren geçiyor, genelde kalıcı:)

    Ayakkabı kutuların sıradan görünümden çıkıp bambaşka bir havaya bürünmüş, ben çok beğendim ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nalan Hanim beni anlayan biri var demek ki :)) hosbulduk, dediginiz gibi galiba kalici... cok zevkli ama bazen insani yoruyor degil mi?
      Begenmenize sevindim,tesekkurler.
      Sevgilerimle.

      Sil
  14. çok güzel olmuşlar, elinize sağlık :) resimlere de ayrıca bayıldım. resimler bilgisayarınızda kayıtlı ise onları da paylaşan bir yazı yazsanız ne de güzel olur :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim begenmene sevindim sevgili LaSangria :) Resimler netten alinti degil,bilgisayarda kaydi yok ne yazik ki.. Bunlar yurt disindan aldigim takvimlerin fotokopileri.
      Sevgiler.

      Sil
  15. canım günaydın.
    işin büyüğü küçüğü olmazki gönülden severek yapmak lazım.
    geçenlerde pasta götürdüm ve kutuları böyle cicili kaplasam olur dedim.
    ellerine sağlık bende çiçekleri çok severim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gunaydin Ayse abla,tabii insan ne yapiyorsa severek yaptigi zaman degmeyin keyfine :) senin guzel pastalarin kutularina da cok yakisir suslu kutular...Bak aklima bir fikir geldi simdi,denersem en kisa zamanda seni de haberdar ederim ben :)
      Sevgilerimle.

      Sil
  16. çok güzel olmuşlar... Ellerinize sağlık.. ortancalar cok yakışmış.. güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Cigdem,begenmene sevindim :) Ortancalarin yakismadigi yer mi var,cok severim kendilerini...
      Sevgiler.

      Sil
  17. harika olmus cani ya ellerine saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hosgeldiniz :) cok tesekkurler,begenmenize sevindim. Sevgiler...

      Sil
  18. gülşah hanım merhabalar öncelikle bloğunuzu gezdim ne kadar güzel şeyler yapmışsınız..ellerinize sağlık..bana sorduğunuz soruya gelince tabiki size her aşamasını anlatırım..ama üzeri cam gibi çok parlak bir malzemeyle daha önce hiç çalışmadım..o yüzden sizi yanlış bilgilendirmek istemem...üzeri zımparalanacak gibiyse çok güzel zımparalayın..başlangıç her zaman zımparadır..daha sonra ben caparol asterix marka astar kullandım..çok kıvamlıdır..kıl fırçayı biraz tinere batırıp astara batırıp incelterek sürmek gerek..yoksa damlalar bırakarak size zorluk yaratabilir.astarıda biraz dikkat ederek ve aceke etmeden sürün..kuruyunca boyaya geçebilirsiniz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sehnaz Hanim cok tesekkur ederim,begenmenize cok sevindim :) Verdiginiz yanit ve bilgilendirme icin cok tesekkur ederim,yapmak istedigim obje yazlikta ben yuzeyini parlak olarak hatirliyorum,ama gittigimde sizin tarifinize uygun deneyecegim.
      Sevgilerimle.

      Sil
  19. Gerçekten de süper olmuş insanın hemen deneyeverisi geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler Serpil Hanim,bence deneyin yapimi cok kolay :) ve cook zevkli.
      Sevgiler.

      Sil
  20. çok güzel...
    ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Sirine :) begenmene sevindim canim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  21. mükemmell olmuş canım benim
    böyle şeyleri görünce daha bi hevesleniyorum, ama ilk denemem pek olmadı sanırım
    3 kat kavanoz boyadım ponpon fırça ile
    aralarda 1er saat bekledim ama pütür pütür kaldı
    nerde hata yaptım acaba ? :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler darkolivee :) bazen de evdeki kutulari kapliyorum boyle iste canim istedikce :) Cam boyamayi akrilik boyayla degil de cam boyasiyla yapmani oneririm,tutuculugu ve saglamligi daha iyi.. bir de pon pon fircayla iyice yedirerek tamponlama yontemiyle boyayabilirisin.
      Sevgilerimle.

      Sil
    2. çok teşekkürler cevabın için canım
      cadence marka aklirik su bazlı cam boyası almıştım
      her rengindenn eyvah eyvah :D

      olmaz mı ki şimdi?

      Sil
    3. Rica ederim,yardimci olabildiysem ne guzel..Eger ozelligi cam boyasiyla aldiklariniz da olur,eyvah demeyin :) ben sadece benim kullandigim markayi yazdim.Ama Cadebnce cam boyasi kullanan arkadaslarim da oldu..yeter ki cam boyasi olsun :)

      Sil