deneme

6 Şubat 2013 Çarşamba

Sevgili Mehtap Kaya'dan Hediyem Geldi :))

Merhabalar,bugun sevgili Mehtap Kaya'nin blogunda yapmis oldugu cekilisten bana cikan hediyem geldi :)) Mehtap abla kendi adima cok tesekkur ederim,blogunda nice seneler guzel paylasimlarini takip etmek dilegiyle,hediyenin icerisine yazmis oldugun guzel not icin tesekkur ederim. Ve inanin ki Mehtap ablanin blogunda izledigimiz fotograflarla elime ulasan tipa tip ayni... Zaten cok kaliteli ve itinali calismalarini bayilarak izliyorum,simdi onun elinden cikan bir parca evimi susleyecek.

Herkese iyi aksamlar diliyorum...


17 yorum:

  1. Gülşah Hanım,

    Mehtap hanımın bu güzel işleri girdikleri evlere berekette taşıyorlar.Yaşadım, şahidim ve biliyorum.

    Dilerim bu güzel hediye de size bolluk, bereket ve güzellikler taşısın.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim guzel dilekleriniz icin Nurdan Hanim,gonulden ve severek yapilan seylerde oldugu gibi bu hediyede de guzel bir bereket olduguna eminim!
      Sevgilerimle.

      Sil
  2. Çok güzel güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  3. canım güle güle kullan...
    hediyen çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Sirine :) gercekten cok guzel!!

      Sil
  4. Gülşahcığım benim için yazdığın güzel sözler için çok teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin.
    Bende Nurdan hanımın iyi dileklerine katılıp bu hediyenin evinize bolluk,bereket ve güzellikler getirmesini dilerim.
    En içten sevgilerimle çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap abla,birbirimizi henuz blog disinda tanimasak da insan o enerjiyi aliyor bence karsilikli olarak,ve iyi enerjiler,iyi dusunceler bulasici bence :) Sizin icin yazdiklarim tamamen icimden gecenlerdi...Insallah bu guzel objenin guzellikler getirecegini siz de diliyorsaniz o enerji elinizin degdiklerine yansir diye dusunuyorum.
      Sevgilerimle.

      Sil
  5. çok şirin hayırlı uğurlu olsun evinize...

    YanıtlaSil
  6. Yakından daha da güzel değil mi?
    Güle güle, keyifle kullan.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gercekten yakindan daha da guzel :)
      Tesekkur ederim :)

      Sil
  7. cok güzel canım güle güle kullan

    YanıtlaSil
  8. çok tatlı canım güzel günlerde kullan :) sevdiğin bir insandan hatıra olması mutlu ediyor insanı :) ortak duyguları yaşıyoruz çekiliş konusunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler canim :) gercekten sevdigin birinin elinden cikan bir hediye mutlu ediyor insani :) cekilislerde sansliyiz desene...
      Sevgiler.

      Sil