deneme

24 Ekim 2016 Pazartesi

Mutlu Haftalar Tığ İşi Solid Granny Square Motifler


Merhaba,

Mutlu Haftalar herkese.

Bloğu güncellemeyeli uzun olmuş yine. Koca bir yaz ve ardından okulların açılması, telaşlar telaşlar derken yine yazmak bu kadar zaman almış. Bloğumu hiiiç unutmuş değilim, unutur muyum hiç. Burası benim hobi günlüğüm. Yapabildiğim, yeni öğrendiğim hobi adına ne varsa ekliyorum buraya.


crochet, tığ işi,örgü,handmade,el işi, grannysquare, solid granny square, battaniye, tığ işi battaniye, crochet blanket, hobi,

Ekim ayı içersinde ördüm bu motifleri. İnstagramda başlatılan bir sosyal sorumluluk projesi için motif örüp gönderdik isteyenler ve haberi olanlar. Birleştirilip diz battaniyesi olacaklar ve sonra emektar öğretmenlere öğretmenler günü hediyesi olacaklar. Örebildiğim kadar örmeye çalıştım. Bu esnada da Solid Granny Square modelini öğrenmiş oldum :)  
Aklıma eserse kendime de örerim belki bir ara. Uzun bir yazamama arasından sonra bir merhaba demek istedim. 
Bol paylaşımlı yazılarda görüşmek üzere. 
Kalın sağlıcakla.

NOT: Modelin yapılışını youtube videolardan öğrendim. Solid Granny Square yazdığınızda siz de anlatımlı videolara ulaşabilirsiniz.
crochet, tığ işi,örgü,handmade,el işi, grannysquare, solid granny square, battaniye, tığ işi battaniye, crochet blanket, hobi,

4 yorum:

  1. Çok güzel ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Tülin Hanım :) Tığ işi ve örgü gibisi yok :)
      Sevgiler.

      Sil
  2. Hoşgeldin Gülşahcığım, arada ses ver böyle!
    Bu etkinlikten benim haberm olmamış, bir dahakine inşallah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk Nilgün abla :) seni de görmek mutlu etti beni :) Ah bloglarımız çok ihmal ettik onları... Nilgün abla instagramda #birmotifbirdestek olarak başladı, ben de çok tesadufi gördüm.
      Sevgilerimle.

      Sil