deneme

31 Mart 2013 Pazar

BLOGUM 1 YASINDA!!!!



Merhaba sevgili blog dostlarim :)


Gecen sene 31 Mart 2012 tarihinde merhaba demisim blog dunyasina ve ilk yazimi yazmisim..Acemice ama icten olmaya calisarak, cok buyuk hedeflerle degil ama blog dunyasina dahil olmak isteyerek... Her firsatta belirtmeye calisiyorum,ben bloglardan cok sey ogrendim ve ogrenmeye devam ediyorum,ve bundan buyuk keyif aliyorum.


Gecen 1 yilda  cok guzel blog dostluklari edindigimi soylemeden edemeyecegim... Yuz yuze tanismamis olsak da o guzel dostluklarin enerjisi cok iyi geliyor bana...Bu konuda cok sey yazmak istiyorum ama ne zaman cok sey anlatmak istesem pek fazla birsey anlatamam... 


Iyi ki bu blogu acmisim,beni izlemeye alan,o guzel yorumlariyla,destekleriyle yalniz birakmayan tum blog dostlarima en icten sevgilerimi gonderiyorum.

22 yorum:

  1. Mutlu yıllar,nice nice güzel paylaşımlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Nursen Hanim,insallah guzel paylasimlarimiz daim olsun hepbirlikte :)
      Sevgilerimle...

      Sil
  2. Nice nice yıllara, hep birlikte, sağlıkla, mutlulukla, hep güzellikleri paylaşarak inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim sevgili Elift,insallah hepbirlikte guzel paylasimlara... Iyi dilekleriniz icin tekrar tesekkurler :)
      Sevgilerimle.

      Sil
  3. Seni tanıdığım için çok memnunum. İyi ki bloglar aleminde kesişti yolumuz.
    Kutlu olsun bloğunun 1.yaşı!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol Nilgun abla,ben de seni tanidigima cok memnunum... iyi ki tanismisiz buralarda :) Cok tesekkurler,guzel yorumlarin icin.
      Sevgilerimle.

      Sil
  4. Arkadaşım yıl dönümün hayırlı olsun.Bende yeni blog dünyasına girenlerdenim.Umarım uzun yıllarıda görürüz.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hosgeldin gunluk Sahibi :) Cok tesekkur ederim,sizin de blogunuz hayirli olsun.
      Sevgilerimle...

      Sil
  5. Canım tebrikler !!daha nice güzel paylaşımların olsun.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler Zeynepcigim :) Amin insallah guzel paylasimlar hep olsun!!!
      Sevgilerimle.

      Sil
  6. nice güzel yıllara ve güzel paylaşımlara inşallah.sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim bahar renkleri :) insallah uzun yillar guzel paylasimlar olur..
      Sevgiler.

      Sil
  7. yıllar geçtikçe insan gerideki yazılarını okuyup mutlu oluyor, hüzünleniyor :)
    bilirim bu duyguyu,, nice yılların olsun canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hosgeldin Merve :) Cok tesekkur ederim,umarim uzun yillar paylasimlarimiz devam eder.
      Sevgiler.

      Sil
  8. Hyırlı olsun yaşınız.nice güzel yayınlara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler sevgili Feyza :) Amin insallah!!
      Sevgiler.

      Sil
  9. Bloğunuzu yeni keşfetmişken ve keyifle gezerken darısı benim bloğuma dedim..uzun yıllar güzel paylaşımlarda bulunursunuz inşallah..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hosgeldin mysweetdiary :) ziyaretin ve guzel yorumun icin tesekkurler.Guzel paylasimlarimizin devami dilegiyle...
      Sevgiler.

      Sil
  10. :) hayırlı olsun nıce yaşlara inşallah sevgıler :d
    banada beklerım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hosgeldin the bircan :) cok tesekkur ederim,Amin insallah canim :)
      Sevgilerimle.

      Sil
  11. evet evet iyiki açmışsın ki bizde böyle güzelliklerden mahrum kalmamışız valla :)
    süpersin hep yanında ve destekçinimmmm öpüyorum canım seniii heppi heppi yıllar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh canim cok tesekkur ederim :) iyi ki acmisim ve sizleri tanimisim,o guzel yorumlarin ve destegin icin cok tesekkurler :)
      Sevgilerimle.

      Sil