deneme

14 Mart 2013 Perşembe

MART SAYISI BLOGUM DERGISINDEYIM :) Cam boyama kek stantı ve takımı tabak

Bir sure once Blogum dergisinden bir teklif aldim.Cok sevindim,bu tabaklari boyamistim ama yayinlamamistim,kismet ilk olarak blogum dergisinde yayinlanmalariymis :)
Sayfada sag ust kosede hobi bolumunde benim cam boyama calismalarim yer aldi.Burdan kendilerine tekrar cok tesekkur ediyorum,benim icin cok guzel bir deneyimdi :) 
Blogum dergisi Mart sayisi Cilekli Mektubum kosesi.

Kek standi ve tabak kayinvalidemdeki tabaklar,yenilenmesi icin aldim ve boyadim.Cupcake pecete dekupaji uyguladim,peceteleri Englis Home'dan almistim.Boyle guzel peceteleri her zaman bulamiyorum, ne zaman gitsem guzelleri hep bitmis oluyor :(
Yeni halleriyle kullanima hazirlar artik.




Herkese iyi haberlerle dolu mutlu gunler diliyorum :)

30 yorum:

  1. canım başarılarıının devamını dilerim :)
    çok güzeller.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canim tesekkur ederim :) begenmene sevindim.
      Sevgilerimle.

      Sil
  2. çok sevindim hem güzel bir deneyim hem güzel bir anı sizin için.başarılaınızın devamını dilerim.sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim iyi dilekleriniz icin sevgili bahar renkleri :) gercekten cok guzel bir deneyimdi :)
      sevgilerimle..

      Sil
  3. Site başka bir adrese yönleniyor, okuyamadım maalesef canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharcigim yazimdaki bold ile yazilmis cilekli mektubum'a tikladiginda ulasabilirsin,duzelttim sanirim :)

      Sil
  4. çok hoş olmuşlar.tebrikler dergiye çıktığınız için.başarılarınızın devamını dilerim.feyzanincicileri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Feyza :) begenmene sevindim. Amin insallah,dergi cok guzel bir deneyimdi.
      Sevgilerimle.

      Sil
  5. Canım tebrikler boyamaların harikaydı zaten ben bunlara bayılmıştım emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Zeynepcigim :) cok severek yaptigim boyamalarin ve el islerinin begenilmesi beni cok mutlu ediyor :)
      Sevgilerimle.

      Sil
  6. eline saglık çok hoş hepsi ayrıca tebrik ederim..:)

    YanıtlaSil
  7. tebrikler!çok güzel bir çalışma olmuş!ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler :)) begenmene sevindim.
      Sevgilerimle.

      Sil
  8. maşallah kuzum eline sağlık camdan böyle güzel olması çok hoş.
    yanımda olsan benimkileride beraber yenilerdin bak ne güzel olurdu:)))
    Bu başarıların taçlanması çok güzel kuzum eline sağlık rabbim herkesi iyi yerlere getirsin amin:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayse Hanim cok tesekkur ederim :) Gercekten yakin olsak yenilerdik birlikte :) senin o guzel yemeklerle de enfes bir sunum olurdu... Amin herkese iyi haberler dilerim ben de.. Ne diyim insanin yaptiklarinin begenilmesi cok hos bir duydu :)
      Sevgilerimle...

      Sil
  9. ben niye bu peçete transferini yaamıyorum anlamıyorum topak tpak oluyo iki fırça derbesiyle yırtılıyor hemen:((varmı bir püf noktası zira bayıldım cup keklerine. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hosgeldin Huzur Moda :) Pecete dekupaji biraz zor oluyor gercekten,aslinda kucuk parcalar halinde olanlari yapmak daha kolay.Ben once objeye az miktarda pecete dekupaj tutkali surup ustune yavasca peceteyi koyuyorum,yumusak bir fircayla ustunden yine tutkalla geciyorum.Ilk denemelerimde bende de ayni duurm oldu ama yaptikca el alisiyor sanirim... Begenmene sevindim :) cok tesekkurler.
      Sevgilerimle.

      Sil
  10. Koşa koşa gittim dergiye baktım geldim.
    Bu aralar bloglarda pek dolanamıyorum,devamsızlıktan sınıfta kalacağım bu gidişle:)

    Ellerine sağlık,çok çok güzel bir çalışma !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgun abla hosgeldin :) Evet bu aralar cok goremiyorum seni,ozletme kendini ama :) ben ozlerim sonra...
      Cok tesekkur ederim,begenmene cok sevindim :)
      En icten sevgilerimle.

      Sil
  11. ayy çok şekeeer bayıldımm ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hosgeldin X madame :) Cok tesekkur ederim,begenmene sevindim :)
      Sevgiler.

      Sil
  12. İçtenlikle tebrik ederim Gülşah Hanım :) Dilerim başarılarınız katlanarak artsın...

    Sevgiler ve güzel bir haftasonu dileklerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Nurdan Hanim o icten tebriginiz yerine ulasti,sizi tanimasam da o pozitif enerji geliyor buralara emin olun!! Amin insallah,guzellikler devam etsin :) hic de fena olmaz yani...
      Ben de en icten sevgilerimi gonderiyorum,size de mutlu haftasonlari diliyorum.

      Sil
  13. ayy tebrik ediyorum ne güzel haberler bunlar:)devamı da gelsin inşallah..yaptıkların hepsi çok güzelller cup cake e hiç dayanamam zaten bayıldım..ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim morpuanlıpembeçorap :))Amin amin insallah!!! begenmene sevindim.
      Sevgilerimle.

      Sil
  14. Hepsi harika olmuş, bayıldım.Ayrıca dergi için tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim ihlamurcum,begenmene sevindim :)
      Sevgilerimle.

      Sil
  15. Merhaba acaba nasıl yaptığınızı anlatabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,isminizi belirtseydiniz isminizle hitap ederdim ne guzel.. Cam objeleri boyarken cam boyasi kullaniyorum.Bu kek stantinda pecete desenleri kullandim.Peceteleri tek tek kesip camin tersinden yapistirip,cam boyasi ile boyadim.Kapanana kadar yaklasik 4-5 kat boyadim.
      Sevgiler.

      Sil