deneme

8 Ağustos 2014 Cuma

Merhaba :)

Yine uzun bir aradan sonra merhaba blog dostlarım ve sevgili bloğum :))) 

Üç ay olmuş yazmayalı yine.. Blog yazıp ara verenler bilir, bir ara girdi mi yazmaya o daha da uzuyor da uzuyor.. Ama ilk göz ağrım bloğumu unutmaya ve ihmal etmeye hiç niyetim yok doğrusu. 

En son Nisan ayında sergi fotoğraflarıyla bir yazı yazmışım. En son yazımdan sonra bir anneler günü sergisi ve bir günlük şenlik atraksiyonundan sonra buradayım :)

Bugünkü yayınımda beyaz, cupcake desenli hamur kabartma mutfak takımını beğenilerinize sunuyorum. En kısa zamanda görüşmek üzere. Mutlu hafta sonları herkese.

Ayrıca beni instagram ve facebook'dan takip etmek isterseniz

İNSTAGRAM @cileklimektubum
FACEBOOK Çilekli Mektubum 

sayfalarını takip etmeniz  yeterli.
Sevgilerimle...

                                             
Ahşap boyama cupcake desenli hamur kabartma ekmeklik. Ve tabiii ki puantiyeli.

cam, cam boyama, cileklimektubum, cupcake, handmade, polkadot, puantiye, ahşap boyama, camreçellik, hamur kabartma, ekmeklik, çay kutusu, bardak altlığı, cupcake tepsi, gazetelik, mutfak, mutfak dekorasyon, ev,dekorasyon,çeyiz, çeyizlik, hediyelik, hediye

cam, cam boyama, cileklimektubum, cupcake, handmade, polkadot, puantiye, ahşap boyama, camreçellik, hamur kabartma, ekmeklik, çay kutusu, bardak altlığı, cupcake tepsi, gazetelik, mutfak, mutfak dekorasyon, ev,dekorasyon,çeyiz, çeyizlik, hediyelik, hediye

Mutfaklar için cupcake desenli gazetelik.

cam, cam boyama, cileklimektubum, cupcake, handmade, polkadot, puantiye, ahşap boyama, camreçellik, hamur kabartma, ekmeklik, çay kutusu, bardak altlığı, cupcake tepsi, gazetelik, mutfak, mutfak dekorasyon, ev,dekorasyon,çeyiz, çeyizlik, hediyelik, hediye

Hamur kabartma üç bölmeli çay kutusu, hamur kabartma.

cam, cam boyama, cileklimektubum, cupcake, handmade, polkadot, puantiye, ahşap boyama, camreçellik, hamur kabartma, ekmeklik, çay kutusu, bardak altlığı, cupcake tepsi, gazetelik, mutfak, mutfak dekorasyon, ev,dekorasyon,çeyiz, çeyizlik, hediyelik, hediye

Bu iki resmi de çok sevdim. Biri cookies biri cupcake mini tepsiler.

cam, cam boyama, cileklimektubum, cupcake, handmade, polkadot, puantiye, ahşap boyama, camreçellik, hamur kabartma, ekmeklik, çay kutusu, bardak altlığı, cupcake tepsi, gazetelik, mutfak, mutfak dekorasyon, ev,dekorasyon,çeyiz, çeyizlik, hediyelik, hediye

Aynı takıma dahil ahşap boyama bardak altlığı.

cam, cam boyama, cileklimektubum, cupcake, handmade, polkadot, puantiye, ahşap boyama, camreçellik, hamur kabartma, ekmeklik, çay kutusu, bardak altlığı, cupcake tepsi, gazetelik, mutfak, mutfak dekorasyon, ev,dekorasyon,çeyiz, çeyizlik, hediyelik, hediye

En son olarak da resimler farklı ama yine cupcakeli cam boyama reçellikler.

cam, cam boyama, cileklimektubum, cupcake, handmade, polkadot, puantiye, ahşap boyama, camreçellik, hamur kabartma, ekmeklik, çay kutusu, bardak altlığı, cupcake tepsi, gazetelik, mutfak, mutfak dekorasyon, ev,dekorasyon,çeyiz, çeyizlik, hediyelik, hediye

16 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzel ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Gonul Hanim, begenmenize sevindim :)
      Sevgilerimle.

      Sil
  2. hepsi çok güzel, bayıldım, ellerine sağlık:)))

    YanıtlaSil
  3. Çok ara verme Gülşahcığım,özleyenlerin var :)
    Ellerine sağlık yine çok özenli ,yine çok sevimli çalışmalar yapmışsın....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh Nilgun abla ben de cok ozledim..ama gercekten fazla ara vermiyecegim artik ilk goz agrim olan bloguma..Su instagram ve facebook yuzunden blogla aram acildi ama kapaticam bu arayi :))
      Sevgilerimle,.

      Sil
  4. Çok güzel olmuşlar, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Yarens Hobi,begenmenize sevindim :)
      Sevgilerimle.

      Sil
  5. Çok özlettin kendini Gülşah'cığım,seni gördüğüme sevindim,bizi bu güzel çalışmalardan mahrum bırakma.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap abla ozlendiysem ne mutlu bana..bunlari duymak bile bloguma dort elle sarilma sebeplerindendir..Blog dostlugu,blog yazmak ayri bir yerde bende her zaman... Buralardayim artik :)
      Sevgilerimi gonderiyorum.

      Sil
  6. Hoş geldiniz arayı bu kadar açmayın hepsi harika olmuş çok beğendim ellerinize sağlık selamlar.....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Ahşap Zamanı :) Artık çok uzun ara vermek yok .)
      Sevgilerimle.

      Sil
  7. çok güzel olmuşlar. ellerinize sağlık, puantiyeleri iki renk yapma fikri hoşuma gitti. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmenize sevindim :)
      Sevgilerimle.

      Sil
  8. Yine harikalar yaratmışsın. Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Beğenmene çok sevindim.
      Sevgilerimle.

      Sil