deneme

11 Haziran 2012 Pazartesi

Sepet Boyamistim...

Bu sepeti boyayali neredeyse bir yil olmustur,belki de daha fazla. Boyayip anneme vermistim,simdi fotografini cekip de yayinlamak istedim.Cok matah bir sey degil belki...ama yaptiklarimin hepsi benim icin onemli ve hem sizlerle paylasmak hem de arsivimde yer almasini istedim.


Sepet uzerine pecete yapistirma teknigini kullandim, sepet duz bir zemin olmadigi icin peceteyi yapistirmak biraz zor olmustu ama parcalamadan yapistirmayi basarmistim.Evde yayinlanmayi bekleyen birkac sepet boyama orneklerim daha var,onlar da sirasiyla yayinlanacaklar insallah.



Herkese mutlu,saglikli guzel bir hafta diliyorum.





2 yorum:

  1. Ben çok beğendim canım , emeğine sağlık .
    Sana da mutlu haftalar diliyorum , sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Zeynepcim,cok tesekkur ederim guzel yorumlarin icin.Ben de sana mutlu haftalar diliyorum.
      Sevgiler.

      Sil