deneme

25 Haziran 2012 Pazartesi

Beyaz Kavanozlar

Sicaklar fena bastirdi,benim de hic boya yapasim yok...Sanirim bu yaz sicaklarinda biraz ara vericem.
Daha once yaptigim kavanozlari begenilerinize sunuyorum. Elimde hali hazirda hediye gitmek uzere bitmeyi bekleyen (neyse ki sadece cilalari kaldi) tepsilerim ve kavanozlarim var ve bu hafta bitirmeyi umid ediyorum..

Bu kavanozlardan o kadar cok almisim ki cesit cesit boyadim,cogu hatta hepsi hediye olarak sahiplerini buldular.Hala bile boyanmayi bekleyenler var.Ne kadar cok almisim kendime hayret ediyorum,bir ara herhalde marketten sirf kavanoz tasimisim :)

Herkese iyi haftalar diliyorum.

12 yorum:

  1. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş üzerindeki desenleri çok beğendim.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Mehtap Hanim,begenmenize sevindim :)
      Sevgiler.

      Sil
  2. çok güzel olmuşlar. TEbrik ederim.

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com
    http://www.facebook.com/harikadekorasyon

    YanıtlaSil
  3. Tesekkur ederim :) gorusmek uzere.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. kavanozlarınız cok guzel olmuş..çok beğendim..beğendiklerim sadece kavanozlarınız değil tabi,, çok guzel şeyler yapmıssınız ellerinize sağlık..
    blogunuzun izleyicisiyim artık:))
    bende bloguma beklerim..
    http://sevilindenizi.blogspot.com/
    görüşmek dileğiyle..

    YanıtlaSil
  5. Merhaba hosgeldiniz Sevil Hanim :) Begenmenize sevindim,tesekkur ederim.En kisa zamanda ziyarete gelecegim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel hediyelikler olmuş canım , ellerine sağlık .
    Çok beğendim .

    YanıtlaSil
  7. Bayiliyorum boyle hediyeler hazirlamaya :) begenmene sevindim canim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. super sirin olmuslarrrrrrrr
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Ziyaretiniz icin tesekkurler,begenmenize sevindim :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Kavanoz hastası olan birine bu yapılmaz ki...çok güzel.

    YanıtlaSil
  11. Cok tesekkurler ihlamurcum,begenmenize sevindim :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil