deneme

16 Kasım 2015 Pazartesi

Amigurumi Sevimli Tavşan

Merhaba, 

Son zamanlarda fazla ahşap boyama yapmayıp tığ işine fazlasıyla merak saldığım doğrudur.
Bu meraka bir de amigurumi eklendi. Bu işin ustalarından o kadar harika şeyler görüyorum ki bayıla bayıla izliyordum. Sonunda cesaretimi toplayıp inşallah yapabilirim diyerek ufak bir şeyler denedim.

Severek yaptığım amigurumi sevimli tavşanın Türkçe anlatımını instagramda anlatan arkadaşlar olmuştu, tabii bu şekilde ilk deneme de olunca benim için çok faydalı oldu.

Orjinal pattern lanukas
Web sayfasından ulaşabilirsiniz. 
amigurumi, amigurumi toys, crochet, tığ işi, örgü, handmade, elişi,hobi

Şimdi rengarenk her renk örmek istiyorum. Gerçi örmek istediğim daha ne oyuncaklar var ama, liste upuzun :) Yapabildiğim kadar artık...

amigurumi, amigurumi toys, crochet, tığ işi, örgü, handmade, elişi,hobi

Bu arada fotoğrafları hep daha onceden instagrama yüklenmiş oluyorum. Bloğu yazmaya biraz geç sıra geliyor... Ama bu sene kararlıyım ihmal etmeyeceğim bloğumu. 
Mutlu, huzurlu haftalarımız olsun.

5 yorum:

  1. Çok şeker olmuş. Ellerine sağlık. :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmenize sevindim :) 
      Sevgiler.

      Sil
  2. Canım benim ellerine emeklerine sağlık:) Bu arada kararını şiddetle desteklediğimi bilirsin, blog önemli ihmal etme

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nalancım cansın :) çok teşekkür ederim, senin gibi marifetli bir arkadaşımın beğenmesi harika oluyor. Kesinlikle blog ilk göz ağrım ve yeri gerçekten ayrı. Çok öpüyorum.
      Sevgilerimi yolluyorum.

      Sil
  3. Harika gorunuyor ellerinize saglik blogunuzu takinbe aliyorum blogjma beklerim

    YanıtlaSil