deneme

12 Ocak 2015 Pazartesi

TIĞ İŞİ MİNNİE MOUSE BERE VE ATKI

Merhaba sevgili blog dostlarım. 

Şu an İstanbul'da sulu kar yağıyor, geçtiğimiz haftanın soğuğunu ve karlı havasını geri bıraktık diye sevinirken yine mi geldi soğuklar nedir :) Tam da havaya uygun fotolar var o zaman şimdi bu yazıda...


tığ işi, crochet, handmade, elişi, örgü, bere, şapka, atkı, örgübere, minniemouse, pembe, pink, çocuk, tığişibere, tığişiatkı,

Bu bereyi ve atkıyı Kasım ayında Kağan'ın kreş arkadaşının doğum günü için örmüştüm. Yayınlamak şimdiye kısmet oldu. 

tığ işi, crochet, handmade, elişi, örgü, bere, şapka, atkı, örgübere, minniemouse, pembe, pink, çocuk, tığişibere, tığişiatkı,

Hem pinterestta hem bizim bloglarda sıkça gördüm bu bereyi bu sene. Nasıl beğendim nasıl sormayın. İlk fırsatta hediye olarak ördüm ben de. Ama çok sevdim çok cici oluyor yahu, bir tane de kendime örmeyi planlıyorum ilk fırsatta.

tığ işi, crochet, handmade, elişi, örgü, bere, şapka, atkı, örgübere, minniemouse, pembe, pink, çocuk, tığişibere, tığişiatkı,

İstanbul'da sulu kar ve hava kapkaranlık. Fotoğrafları bugün çekmedim tabii ki... Kış günlerinde fotoğraf çekmek için aydınlık hava beklemek gerekiyor.

tığ işi, crochet, handmade, elişi, örgü, bere, şapka, atkı, örgübere, minniemouse, pembe, pink, çocuk, tığişibere, tığişiatkı,

Ben ilk şeker pembe yapmak istedim fiyonklarını, aslında minnie Mouse'un rengi kırmızı. Kırmızı ve toz pembe de çok yakışır diye düşünüyorum.

tığ işi, crochet, handmade, elişi, örgü, bere, şapka, atkı, örgübere, minniemouse, pembe, pink, çocuk, tığişibere, tığişiatkı,

tığ işi, crochet, handmade, elişi, örgü, bere, şapka, atkı, örgübere, minniemouse, pembe, pink, çocuk, tığişibere, tığişiatkı,
Bu soğuk günlerde alalım elimize örgülerimizi, yünlerimizi, hobilerimizi içimizi ısıtsınlar. İyi ki hobilerimiz var, günlük koşturmacaları, rutinlerin arasında nasıl da renk katıyor hayatımıza değil mi ?

Şeker gibi tatlı bir hafta olsun.
 En kısa zamanda görüşene kadar kalın sağlıcakla.

12 yorum:

  1. ne güzel yazmışsın, gerçekten de hobiler renk, neşe katıyor hayatımıza.Atkı bere takımı pek güzel, sevimli olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de her zaman ayni şeyi düşünüyorum. İyi ki hobilerimiz var :)
      Beğenmenize sevindim, teşekkür ederim sevgili Noblesse.
      Sevgilerimle.

      Sil
    2. Atkıyı nasıl yaptınız acaba? Çok güzel olmuş elinize sağlık,anlatırmısınız lütfen 1 yaşında kızım için örecektim...

      Sil
    3. Merhaba,
      Atkıyı örerken; istediğimiz ölçüde zincir çekiyoruz. Örneğin 30 zincir sonra sıra sıra dönerek ikili trabzan yaparak ördüm. Her sırada sıra sonu geldiğimizde 3 zincir çekip ters çevirip diğer sıraya devam ediyoruz. Umarım anlatabilmişimdir. Kolay gelsin.

      Sil
  2. Çok şeker olmuş, çok da sıcacık...Neşe dolu, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Elift, örmesi çok zevkli :)
      Sevgiler.

      Sil
  3. Ayy ben buna bayıldımmm ellerinize sağlıkk :)
    Bu arada blogunu takip etmeye başladım. Bende bloguma beklerim :)
    http://www.mehtapslifestyle.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim, teşekkürler Mu Little Mascara.
      Sevgiler.

      Sil
  4. Çok şirin olmuş, sıcacık sıcacık kullansın sahibi :))
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. mrb çok güzel olmuş emegınıze saglık şapkanın yapılısını yazarmısınız

    YanıtlaSil
  6. Merhaba adsız :) İlk sırayı 12 tarbzan yapıp daha sonraki sırada 24-32 şeklinde arttırarak yaptım. Kafaya tam geldiğinde arttırmayı bırakıyorum. Ben kafaya ölçe ölçe yapmaya çalışıyorum genelde.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil