deneme

23 Temmuz 2012 Pazartesi

Saklıkbahce

Altinoluk Akcay arasinda daha cok Gure'ye yakin Camlibel mevkiinde harika bir yer.Ismiyle musemme tam da saklibakce.Bulana kadar biraz dolastik ama bulduktan sonra degdi dedik.Yolu buralara dusenler firsatiniz olursa tavsiye edebilecegim bir yer.

Agaclarin arasinda ufak bir vadi oyuntusunun icinde kalir gibi bir hali var... Biz sabah kahvaltisina gittik,Kaganla birlikte surekli hareket halindeydik :) her zamanki gibi.... Nerde muzurluk var Kagan oradaydi :) iste kaniti.... Normal olarak surekli pesindeyiz!



Cekebildigim kadar fotograf cekmeye calistim.Fotografcilik benim en sevdigim ilgi alanlarimdan biri,ama son zamanlarda cok vakit ayiramaz oldum.Yanimda kucuk bir makina gezdirmek durumundayim Canonumu almadigima biraz pisman oldum ama,hem Kagani hem Canonu zaptetmek zor olur diye almadim :(

Simdi sizleri Saklibahce fotograflariyla basbasa birakiyorum,diger detay fotograflari icin de ayri post hazirlamam gerekiyor.

Herkese hayirli Ramazanlar ve iyi haftalar diliyorum.








Sevgilerimle.


8 yorum:

  1. Adını hep duyduğum bir yer ama gitmek kısmet olmadı.Güzel bir yermiş geldiğimde mutlaka uğramak isterim.İyi haftalar,sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Mehtap Hanim,geldiginizde mutlaka gidin belki cok fiyakali degil ama dogayla ic ice olmasi en buyuk fiyakasi bence...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir yermiş bende oralara yolum düştüğünde gitmek isterim.
    resimler çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Derya hosgeldin :) gercekten guzel aklinizda bulunsun..
      Sevgiler.

      Sil
  4. canım resimlerden gördüğüm kadarıyla güzel bir yermiş..aklımızda bulunsun önerin ..yolumuz o tarafa düşerse muhakkak uğrayalım..sanada hayırlı ramazanlar canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sevil,yolunuz duserse gitmenizi tavsieye ederim tekrardan :)
      Sevgiler.

      Sil
  5. Ne kadar güzel biryermiş. Cennetten bir bahçe gibi. Ayrıca sizin şu süt kavanozları ne cici olmuş öyle ellerinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Ozlem,gercekten cok guxel dogayla icice bir yer.Sut siselerini begenmenize sevindim :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil