deneme

21 Kasım 2014 Cuma

Bildiğimiz Karatahta

Bildigimiz karatahta :))

Dun Kagan'in dogum gunuydu. Minicik bebekti simdi tam 5 yasinda oldu.. Ben de onunla birlikte buyuyorum desem yalan olmaz herhalde... Annelikle ilgili sayfalarca yazilabilir, ama yasanarak anlasildigi ve hissedildigi kesin bir durum ve duygu durumu degil mi?

Ben de Kagan'a  dogum gunu hediyesi olarak bildigimiz karatahta boyadim. Fabrikasyona inat değişik ve el yapimi hediyeler yapiyorum ogluma.. Yanina da bir kutu renkli tebesir, istedigini boyasin, yazsin.

Hatta arkadaslarina ve kendi arkadaslarima da mumkun oldugunca el yapimi hediyeler vermeye calisiyorum... 

Zaten cocuklara yeteri kadar oyuncak aliniyor. Biraz nostalji olsun dedim, cocuk karatahta gormedim demesin :)) Malum simdikilerin elinden tabletler dusmuyor maalesef.. Konudan fazla uzaklasmadan hepsinin yeri ayri diyorum ve karatahtaya geciyorum. 

Bu arada dun aksam hediyeyi verdigimden beri yaziyor, ciziyor, boyuyor siliyor :) Ben de bu durumdan oldukca memnunum, hediyem amacina ulasti bence :)))

ahşap, Ahşap Boyama, karatahta, chalkpaint, tebesir, handmade, dekoratif boyama, hediye, dogumgunu hediye, craft, elyapımı, Siyah, siyahbeyaz, blackandwhite, ahşap pano


Karatahta fikirler ne zamandir aklimdaydi, denemek Kagan'in dogum gunu hediyesine kismetmis. Turkiye'de akrilik boya satan markalarin karatahta boyasi uzun zamandir var haberiniz ola!!!  Yani artik kolay bulunabilir. 

Ben iki kat boyadim, boya arasi katlar iyice kurusun derim ben, akrilikten biraz daha uzun zamanda kuruyor. Boyama islemi bitince uzerine vernik, cila yapmiyoruz. 

Yapimi cok kolay, yapmak isteyenlere simdiden kolay gelsin.

ahşap, Ahşap Boyama, karatahta, chalkpaint, tebesir, handmade, dekoratif boyama, hediye, dogumgunu hediye, craft, elyapımı, Siyah, siyahbeyaz, blackandwhite, ahşap pano

ahşap, Ahşap Boyama, karatahta, chalkpaint, tebesir, handmade, dekoratif boyama, hediye, dogumgunu hediye, craft, elyapımı, Siyah, siyahbeyaz, blackandwhite, ahşap pano

ahşap, Ahşap Boyama, karatahta, chalkpaint, tebesir, handmade, dekoratif boyama, hediye, dogumgunu hediye, craft, elyapımı, Siyah, siyahbeyaz, blackandwhite, ahşap pano
Mutlu haftasonlari herkese.

3 yorum:

  1. Kağan a nice sağlıklı, başarılı, mutlu yıllar öncelikle :)) ne güzel anne elinden en güzel hediyeyi almış, tüm yaratıcılığını yansıtacağı, gelişimine katkılı, ellerinize sağlık, sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Gülay Hanım, hediye amacına ulaştı. Çok zevkle yazıp çiziyor :)
      Sevgilerimle.

      Sil
  2. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil